مطالب و آموزه های دینی و علمی

ارائه مطالب و موضوعات مذهبی ، علمی و پژوهشی

مطالب و آموزه های دینی و علمی

ارائه مطالب و موضوعات مذهبی ، علمی و پژوهشی

بخشی از خطبه ی پیامبر (ص) در روز غدیر

بخشی از خطبه ی پیامبر (ص) در روز غدیر

بخشی از خطبه غدیر

ای مردم بعد از من امامانی می آیند که به  آتش دعوت می کنند و

روز قیامت کمک نمی شوند. ای مردم خداوند و من از آنها بیزار هستیم .

ای مردم آنها و یارانشان وتابعینشان و پیروانشان در پایین ترین درجه آتش هستند

و چه بد است جای متکبران.

بدانید که آنها اصحاب صحیفه هستند .

ای مردم من امر خلافت را به عنوان امامت در نسل خودم تا روز قیامت به ودیعه

می سپارم و من رسانیدم آنچه را مأمور به ابلاغش بودم تا حجت باشد بر حاضر و غایب

و بر همه کسانی که حضور دارند یا ندارند به دنیا آمده اند یا نیامده اند پس حاضران

به غایبان و پدران به فرزندانشان تا روز قیامت برسانند .                         

و به زودی امامت را بعد از من به عنوان پادشاهی و با ظلم و زور می گیرند و غصب میکنند.

آگاه باشید خداوند غاصبین و تعدی کنندگان را لعنت کرده است.


اللهم عجل لولیک الفرج

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.